mail adressen - Reisverslag uit Goor, Nederland van Nicolle en Erica Oude Meijers - WaarBenJij.nu mail adressen - Reisverslag uit Goor, Nederland van Nicolle en Erica Oude Meijers - WaarBenJij.nu

mail adressen

Door: Nicolle & Erica

Blijf op de hoogte en volg Nicolle en Erica

04 Januari 2013 | Nederland, Goor

Voor iedereen die wij nog niet hebben gesproken:

DE BESTE WENSEN VOOR 2013!

Nicolle en ik zijn nu aan het aftellen en de laatste voorbereidingen aan het treffen.

Wil jij straks op de hoogte blijven van onze ontwikkelingen, doe één van ons dan even een berichtje met je mail adres, of klik op de link op deze site. Zo krijg je automatisch een berichtje wanneer wij een (nieuw) verslag plaatsen.

Groetjes Erica
ericaoudemeijers@hotmail.com

• 05 Januari 2013 - 11:51

Jan En Kitty :

Hey meiden , allereerst nog de beste wensen en natuurlijk wil ik op de hoogte blijven van jullie avontuur , ga jullie op de voet volgen . ik spreek jullie vast nog wel , maar ga er in ieder geval enorm van genieten ,en veel foto,s natuurlijk hè .
    Liefs Jan en Kitty .

• 05 Januari 2013 - 22:29

Antoinette En De Rest Bannink:

Natuurlijk willen we hier in het roofdiervrije Markelo graag op de hoogte blijven van jullie
    (bizarre) activiteiten. Veel plezier, succes en foto"s, maar we zien jullie vast voor die tijd nog een keer.

groetjes fam. Bannink

• 06 Januari 2013 - 21:35

Saskia & Jan:

Voor jullie ook de beste wensen in het nieuwe jaar!!
    Geniet enorm van jullie reis en wij blijven uiteraard graag op de hoogte van jullie reisverslagen en foto's!!
    Veel liefs Jan & Saskia

• 07 Januari 2013 - 07:04

Rob En Letty:

Hoi Nicolle en Erica,
    Spannend he zo'n bijzondere reis te maken. Wij willen natuurlijk ook op de hoogte blijven van alles wat jullie daar mee maken.
    We zullen jullie op de voet volgen.
    Ik weet niet of ik jullie voor die tijd nog zie, maar alvast veel succes met de voorbereidingen.
    Veel liefs Rob en Letty

• 07 Januari 2013 - 20:44

J.overbeek:

Dag Erica en Nicolle,
    Veel reisplezier en alle goeds voor 2013.ik stuur jullie een powerpoint over allerlei volkeren van Afrika. Misschien kom je meer tegen dan kleine welpjes.
    Een lieve groet en goede reis.
    tante Jo

• 30 Januari 2013 - 18:35

MAPA:

HALLO DOCHTERS

NOG 5 NACHTJES SLAPEN...............................
    EN JA, DAN BEGINT JULLIE GROTE AVONDTUUR !!!!!!!!!!!!!!
    WIJ VINDEN HET SUPER GAAF DAT JULLIE DIT SAMEN GAAN DOEN
    EN NATUURLIJK BIJNA 5 WEKEN ZONDER JULLIE IS NIET NIKS.
    WIJ WILLEN JULLIE HEEL VEEL PLEZIER, LOL EN GELUK WENSEN
    NATUURLIJK MET VEEL LIEVE MENSEN OM JULLIE HEEN !
    EN MET VEEL LIEVE , STOERE GROTE EN KLEINE LEEUWEN .
    DOE VOORZICHTIG EN MIJN MOTTO ;

• 30 Januari 2013 - 18:40

MAPA:

WEES LIEF VOOR ELKAAR WANT.................
    ...............JE HEBT ALLEEN ELKAAR

VEEL GROETJES VAN JULLIE OUDERS

• 31 Januari 2013 - 13:59

Engelien:

Hey, veel plezier daarginds, en hou me (ons) op de hoogte.Goede reis en zorg goed voor de beestjes daar.

Groetjes Bennie en Engelien

• 01 Februari 2013 - 22:43

Hennie:

Hey dames,

Erg veel plezier en succes daar. Geniet van deze mooie ervaring met z`n tweeen.

gr Hennie

• 01 Februari 2013 - 23:13

Mireille:

Hoi Erica,
    Het is bijna zover. Nog 9 uurtjes en je laatste 24 uursdienst

• 01 Februari 2013 - 23:21

Mireille:

De rest van het bericht is weggevallen. Nog maar eens.

Nog 9 uurtjes en je laatste 24 uursdienst zit erop. Ik hoop voor je dat het een rustige nacht blijft. Veel succes met inpakken, een goede reis toegewenst en natuurlijk ook heel veel plezier samen.
    Grtz,
    Marc en Mireille

• 01 Februari 2013 - 23:43

Tony:

Hahaha.

• 02 Februari 2013 - 11:52

Jose Reiners:

Meiden, heel veel plezier. en geloof mij, het is geweldig in afrika.
    Charl en Jose

• 02 Februari 2013 - 15:19

René Wubbels:

Hallo dames,

Maak er een mooie reis van. Geniet en heb plezier!
    We horen. Mazzelllll!!!!!!!!!!!!!

René

• 02 Februari 2013 - 19:46

Hans:

Dametjes, veel plezier en niet alleen werken. Geniet ervan en kom vooral met goede verhalen terug. Blijf ook gezond. Groetjes, Hans

• 04 Februari 2013 - 13:17

Bart En Stefanie:

Hey hey lady's
    Ook van onze kant heel veel suc6 bij jullie reis!
    Heel veel plezier en werkze met de kittens! Voeren is leuk, laten poeppen wat minder haha!
    we houden de site in de gaten!
    Heel veel reiskusjes en liefs

Bart en Stéfanie

• 04 Februari 2013 - 14:22

Danielle En Indi:

He dames..nog paar uurtjes en dan begint jullie vliegreis..wil jullie alletwee een super vliegreis wensen(zooo gaaf vliegen)ik blijf uiteraard volgen..enjoy!!ook namens indi!! liefs ons

• 04 Februari 2013 - 18:07

Inge Rossel:

Hoi Dames,

Het is hier nu 18.00 uur geweest en jullie zijn op weg naar Londen.Goede vlucht en we horen/lezen wat jullie allemaal beleven. Lijkt me een hele mooie met een goed initatieve reis,ga jullie zeker volgen. Geniet ervan, doe ik ook nog steeds , Groetjes Inge

• 04 Februari 2013 - 20:47

Mariëlle Leferink:

Nicolle en Erica,

Goede reis en heel veel plezier.
    Groetjes van ons allemaal.

Verslag uit: Nederland, Goor

Onze eerste reis

Hier komt nog meer informatie van ons.

06 Maart 2013

Krugerpark

14 Februari 2013

Daar zijn we weer!
Nicolle en Erica

Wij zijn Nicolle en Erica Oude Meijers en vetrekken 4 februari voor een maand naar Zuid Afrika! Hier gaan wij vrijwilligerswerk verrichten op Ukutula. Ukutula is een lion breeding and research project en maakt deel uit van een private game farm, het ligt nabij het plaatsje Brits. Het project heeft zich in de loop der jaren gespecialiseerd in het fokken van leeuwen. De Game Farm wordt ook gebruikt als voorlichtingscentrum op gebied van milieu- en natuurbehoud. Jaarlijks bezoeken duizenden schoolkinderen dit centrum om alles te zien en te leren over de bescherming en behoud van de natuur en de dieren die er leven. Wij zullen hier samen met andere vrijwilligers alle voorkomende werkzaamheden verrichten. Zoals; welpjes voeden en opvoeden, hokken verschonen, voorlichting geven, zorgen voor de zieke leeuwen en zo nog veel meer. Via deze site willen wij jullie graag op de hoogte houden. Wij hebben er in iedergeval erg veel zin in! Vrolijke groetjes Nicolle en Erica

Actief sinds 03 Dec. 2012