Het is zover!! - Reisverslag uit Goor, Nederland van Nicolle en Erica Oude Meijers - WaarBenJij.nu Het is zover!! - Reisverslag uit Goor, Nederland van Nicolle en Erica Oude Meijers - WaarBenJij.nu

Het is zover!!

Door: Erica en Nicolle

Blijf op de hoogte en volg Nicolle en Erica

04 Februari 2013 | Nederland, Goor

Vandaag is het zover!! Om 17.55uur vliegen we vanaf schiphol naar Londen om vanuit daar naar johannesburg te vliegen. Daar hopen we morgen om 9.45uur te landen. En dan begint het echt. We worden daar opgewacht en verblijven tot vrijdag in Johannesburg voor een orientatie vanuit de organisatie. Wat we precies gaan doen weten we nog niet, maar daar komen we snel genoeg achter. Vrijdag gaan we dan naar Ukutula om daar 4 weken te blijven. Inmiddels hebben we van veel mensen lieve reacties gekregen. Dank jullie wel daarvoor! We gaan er een mooie tijd van maken en hopen deze site met verslagen en foto's up to date te houden en jullie zo een beetje mee te laten genieten van onze belevenissen.

Tot snel.

Liefs Erica en Nicolle

• 04 Februari 2013 - 10:26

Mireille:

Goede reis!!!!!

• 04 Februari 2013 - 10:34

Marc:

Hoi Erica,

Ik wens je een veilige en goede reis. Succes!

Marc

• 04 Februari 2013 - 11:02

Anniek Tiehuis:

Klinkt geweldig!
    Heel verl plezier en geniet ervan!!
    Groetjes

• 04 Februari 2013 - 12:23

Chantal:

Heb de hele dag al zo'n ontzettend eenzaam gevoel, alsof ik iets kwijt ben....
    Ohja, Erica vertrekt vandaag! Verklaart een boel :P
    Succes, vergeet niets, fijne vlucht en vooral GENIET!!!

Ps wat zit er in je tasje die je niet mocht openmaken, hihihi!!!

• 04 Februari 2013 - 12:28

Yoricke:

Goede reis en heel veel plezier!!!

• 04 Februari 2013 - 12:45

Johanneke:

Dag Dames

Een hele fijne en goede reis!!
    Veel plezier en ben erg benieuwd naar foto's en belevenissen van jullie!!

Liefs Johanneke

• 04 Februari 2013 - 13:15

Jan En Kitty :

Hoi lieve nichtjes , nogmaals een goede reis en blijf voorzichtig ( wijze woorden van een oude tante haha) maar vooral veel plezier .
    Liefs Jan en Kitty

• 04 Februari 2013 - 18:12

Vides:

Wij wensen jullie een geweldige leuke reis met even veel bijzondere ervaringen! Geniet ervan samen! Wij kijken uit naar het volgende verslag!

Liefs Koen, Vides en kids

• 04 Februari 2013 - 19:00

Jose En Dennis Van De Foxy Foxy:

Heel veel succes en plezier!! Geniet ervan!!

• 04 Februari 2013 - 22:18

Herriette:

Op dit moment zitten jullie in het vliegtuig naar Johannesburg, spannend!!

Straks een klap voor je kop van de hitte... Fijn hoor, zo'n werkvakantie :)
    Have FUN!!

• 05 Februari 2013 - 11:14

Carien:

hele goede reis en heeeeel veel plezier!

• 05 Februari 2013 - 17:38

Fam. Bannink:

Hoi leuke nichtjes,

Hebben jullie al een Leeuw in de muil gekeken, of duurt dat nog even? In ieder geval machtig veel plezier
    en laat snel van jullie horen.

Een lieve groet vanuit Markelo (en Erica wat zat er nou in dat tasje?).

• 06 Februari 2013 - 16:38

Tessa:

Hoi Erica en Nicolle
    Jullie zijn inmiddels al 2 dagen weg!
    Ik hoop dat jullie het erg naar jullie zin hebben en veel gaan zien!
    Lekker genieten in ieder geval!
    Have fun!
    Groetjes Tessa

• 07 Februari 2013 - 00:35

Ineke:

Lieve meiden,
    Ik vind het geweldig dat jullie met elkaar deze ervaring ondergaan. 2 zussen toch wel verschillend hetzelfde idee. Prachtig.
    Ik hoop, dat ik binnenkort jullie enthousiaste verhalen kan lezen via dit medium. Bij jullie zomer, hier heeft het weer gesneeuwd en gaat het vriezen! Ik weet wel waar waar ik het liefst zou zijn, een dikke " het ga jullie super knuffel" van mij. Ineke

Verslag uit: Nederland, Goor

Onze eerste reis

Hier komt nog meer informatie van ons.

06 Maart 2013

Krugerpark

14 Februari 2013

Daar zijn we weer!
Nicolle en Erica

Wij zijn Nicolle en Erica Oude Meijers en vetrekken 4 februari voor een maand naar Zuid Afrika! Hier gaan wij vrijwilligerswerk verrichten op Ukutula. Ukutula is een lion breeding and research project en maakt deel uit van een private game farm, het ligt nabij het plaatsje Brits. Het project heeft zich in de loop der jaren gespecialiseerd in het fokken van leeuwen. De Game Farm wordt ook gebruikt als voorlichtingscentrum op gebied van milieu- en natuurbehoud. Jaarlijks bezoeken duizenden schoolkinderen dit centrum om alles te zien en te leren over de bescherming en behoud van de natuur en de dieren die er leven. Wij zullen hier samen met andere vrijwilligers alle voorkomende werkzaamheden verrichten. Zoals; welpjes voeden en opvoeden, hokken verschonen, voorlichting geven, zorgen voor de zieke leeuwen en zo nog veel meer. Via deze site willen wij jullie graag op de hoogte houden. Wij hebben er in iedergeval erg veel zin in! Vrolijke groetjes Nicolle en Erica

Actief sinds 03 Dec. 2012